My trip down under

East coast!

Joehoee!!
Eindelijk weer eens gaan zitten voor een blog. Ik zal jullie vertellen wat ik de laatste maanden heb uitgespookt.. ( Voor zover ik dat nog in detail herinner).
Als eerst mijn afscheid bij de familie. Op woensdagnacht kwam de nieuwe au pair en op vrijdagochtend zou ik naar het vliegveld vertrekken om Ian op te halen. Op donderdag hadden we dus een gezamelijke dag zodat ik haar even een spoedcursus kon geven over het gezin en mijn werkzaamheden. Dit ging best wel soepel, laten zien waar ik boodschappen deed en dingen laten zien zoals hoe de wasmachine werkt en waar ze alles kan vinden in en rondom het huis. 'Savonds was mijn afscheidsetentje. De nieuwe au pair had hier doorheen geslapen (JETLAG) dus ik was alleen met de kids en mijn hostmom. De kinderen waren heel erg verdrietig en dramatisch aan het doen dus ik vreesde voor de volgende ochtend hahah! Maar vrijdagochtend verliep soepel. Mijn hostmom bracht me naar het vliegveld met de kleinste en de oudste bleef thuis met de nieuwe au pair. Geen tranen deze keer, maar zodra ze wegreden stond ik alweer stijf van de zenuwen. Dit was HET moment waar ik naartoe had geleefd. Ik had al mijn spullen op een kar gegooit en toen kon het wachten beginnen. Het leuke op brisbane airport is dat je een camera hebt staan op de gang die uitkomt in de aankomsthal en ik dus kon zien of Ian eraan kwam. Nadat ik 1000x mijn telefoon had gechecked voor de tijd (en deze 2x heb laten vallen) kwam die dan eindelijk aangelopen. Ik had het niet meer en de tranen rolde over mijn wangen van blijdschap en zenuwen ofcourse!

Het eerste weekend bleven we in Brissy, zodat Ian een beetje kon zien waar ik over had gepraat die maanden, southbank, city, lone pine, mt coottha enzo. Dit was al super leuk want op de tweede dag kon Ian dus gelijk met koalas knuffelen en kangoeroes voeren en alles wat je moet doen als je in Australië bent hahaha! Op maandag de camper opgehaald en vanaf nu zal ik even in een sneltreinvaart vertellen waar we onder andere allemaal zijn geweest. We begonnen in Tamborine, Door naar Lamington national park, Springbrook national park, Byron, Yamba, Sawtell, Port macquarie, met wilde dolfijjnen gezwommen in Port stephens, door naar Sydney, Canberra, Lakes entrance, Moonee beach, (niet de juiste volgorde) en door naar Melbourne. Na een paar dagen Melbourne doorgegaan naar Grampians national park en we hebben ook nog de Great Ocean Road gedaan en zijn in Geelong, Colac en Ballarat geweest. Ik ben voor mijn gevoel nog 100 plaatsjes vergeten maar ik typ dit dan ook zonder referentie hahaha.
We hebben de reis afgesloten met een paar dagen Melbourne op de camping en de dag voordat Ian zou vliegen moesten we de camper inleveren en hebben de laatste nacht dus doorgebracht in een hotel. Ian vloog laat gisteravond, dus gisterochtend mij ingechecked bij mijn hostel voor de komende dagen tot Lies komt de 26e zodat Ian nog kon zien waar ik zou vertoeven de komende dagen. Toen nog even naar een marktje geweest, even wezen poolen en wat gedronken met Robin voordat het tijd was om naar Melbourne Airport te gaan. Ik zag hier zo tegenop! Was dan ook al een paar dagen een beetje labiel en moest om de haverklap een beetje huilen. Op het vliegveld was het helemaal erg, maar des te fijner is het als ik weer thuis ben en ik weet dat ik hem niet meer hoef te missen! Toen Ian ingechecked was nog even een ijsje gehaald samen en gekeken waar de skybus naar de stad zou gaan en hier een kaartje voor gekocht. Toen Ian naar boven gebracht zodat hij door security enzo kon gaan en zijn gate kon zoeken. TRANEN MET TUITEN maar dat hoort er even bij.. Mis hem heel erg omdat de afgelopen 6 weken zo fijn waren maar komt allemaal goed. Nu nog even een paar dagen in Melbourne. Sytske en Jade (2 meiden die ik ken uit mijn Brisbane tijd) werken nu ook in Melbourne dus daar kan ik gelukkig mee afspreken :) Nog 11 daagjes tot Lies er is en het volgende avontuur kan beginnen!

Dikke kus vanuit een zonnig Melbourne!
Succes met de sneeuw

Sealed

xxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active