My trip down under

Eerste maandje zit erop!

Helloooooo G'dayyy.

Eerste maandje zit erop. Familie is nu op vakantie en heb het huis dus voor mezelf (uitslapeeeen!!) Deze maand heb ik al best wel wat gedaan! Om te beginnen ging ik in 't 2e weekend dat ik hier was naar Australia Zoo. (Bekend van Steve Irwin) Was super gezellig en heb hier -natuuurlijk- een koala vastgehouden. Het weekend erna ben ik op zaterdag ff naar de stad gegaan wat maar 10 minuutjes met de bus is en op zondag naar eat street market geweest met Kim, Marissa, Jade en Laura. Hier hebben ze van ieder land wel iets te eten, je kon er zelfs poffertjes halen! Na eat street market zijn we naar het lookoutpoint geweest op Mount Coot-tha. vanaf hier kan je super goed de city zien en zelfs de kust. De werkweek die erna kwam was iets anders dan normaal, omdat mijn host-mom voor haar werk een nacht naar Melbourne moest. Normaal liggen de kids in bed met een boekje tot hun moeder komt maar dat kon nu dus niet. De jongste vond dit heel moeilijk maar ze begreep wel dat haar moeder dit voor haar werk moest doen en is (uiteindelijk) lekker gaan slapen. Afgelopen weekend op zaterdag met Marissa op de ferry geweest op de Brisbane river, volgens mij 1,5 uur op gezeten? en 'savonds lekker gegeten met Marissa, Kim en Jade. Zondag naar fortitude valley geweest voor Kim d'r tattoo. Doordeweeks als de kinderen op school zitten word er ook vaak afgesproken, de stad in, southbank beach, chermside. Allemaal leuke dingetjes!

Helaas zijn er ook minder leuke dingen.. Handige harry dat ik ben heb ik natuurlijk al de auto bekrast op de oprit (ik wil het er verder niet over hebben!) en was afgelopen zondag door alle regen 't zwembad overstroomd en stond de garage onder water. Was wel ff een stressmomentje want ik was alleen thuis! Gelukkig was het bij jullie al dag en heb ik even mijn hulplijnen ingeschakeld, eerst papa gefacetimed. Toen even gebeld met de lokale hulpdienst (Kim) en daarna met Ian gefacetimed. Tussendoor gesmst naar een kennis van de familie die uiteindelijk even zijn komen checken of alles goed ging komen. (wat uiteindelijk ook is gebeurd).

Zaterdag een weekendje naar Fraser Island en het weekend daarna ga ik naar de Gold coast! Zin in!

Reacties

Reacties

Trees

Het gaat je dus goed af.

Carine

Leuke berichtjes Ier! Klinkt super! Enne...minder leuke dingen word je alleen maar sterk van! Geniet vooral lekker verder!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active